check
מכרז למשרה תקנית בתחום חקר העברית של ימי הביניים | החוג ללשון העברית

צרו קשר

ראשת החוג: פרופ' עדינה מושבי
adina.moshavi@mail.huji.ac.il

יועצת לתלמידי הבוגר: ד"ר עינת רובינשטיין
aynat.rubinstein@mail.huji.ac.il

יועצת לתלמידי המוסמך: פרופ' יעל רשף
yael.reshef@mail.huji.ac.il

רכזת החוג: גב' איריס פרג
irispe@savion.huji.ac.il
טלפון: 02-5883558
חדר: 4504

מכרז למשרה תקנית בתחום חקר העברית של ימי הביניים

30 יולי, 2017

האוניברסיטה העברית בירושלים מודיעה על פתיחת מכרז למשרה תקנית בחוג ללשון העברית בתחום חקר העברית של ימי הביניים. המשרה פתוחה לבעלי תואר "דוקטור לפילוסופיה" או למועמדים שיקבלו תואר זה עד 1.7.2018.

דרישות התפקיד:

מהזוכה במשרה יידרש ידע בלשני מקיף בשפה העברית לתולדותיה, לצד ידע מעמיק בחקר העברית של ימי הביניים: היכרות בלתי אמצעית עם תקופת הביניים של העברית על דרך הכלל והתמקדות מחקרית בלשון של איזור אחד או יותר (אשכנז, ספרד, תימן וכולי) מתוך היכרות מעמיקה עם שפות המגע הרלוונטיות. רצוי שלחוקר/ת יהיה ניסיון בחקר של סוגות שונות (ספרות מקור, תרגום, שיר וספרות הדקדוק) ושיהיה לו או לה ידע הן בלשני הן פילולוגי הנדרש למחקרים מן הסוג הזה.

מהזוכה במשרה יידרש ללמד קורסי חובה וקורסי בחירה בתחומי התמחותו/ה (לתואר בוגר ומוסמך), לנהל מחקר עצמאי ומקורי ברמה אקדמית גבוהה, להפגין מנהיגות מדעית, להתמודד על מענקי מחקר מקרנות חיצוניות, ולהפגין יכולת שיתוף פעולה עם חוקרים אחרים בפקולטה ובאוניברסיטה. בהתאם לצרכי החוגים הרלוונטיים בפקולטה ובהתאם לכישורי המועמד שייבחר, תיבחן אפשרות של מינוי משותף או שיתוף הוראה עם חוגים ותחומים נוספים.

מועמדים/ות מתאימים/ות יוזמנו לראיון ולהרצאה (job talk).


לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר עם פרופ' סטיב פסברג. הנחיות מפורטות להגשת מועמדות מופיעות כאן.